Veelgestelde vragen

Wij bieden persoonlijke aandacht en advies voor een stralend en gezond gebit.

Update coronavirus

Wat zijn de maatregelen omtrent het coronavirus?

U kunt veilig bij ons terecht voor een behandeling. We houden ons aan de regels voor infectiepreventie. Vanaf 25 februari 2022 zijn de maatregelen omtrent het coronavirus gewijzigd. Het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht. U mag er in onze praktijk zelf voor kiezen deze wel of niet te dragen. We willen u wel vragen uw afspraak te annuleren als u besmet bent met het coronavirus.

Afspraken maken, wijzigen of annuleren

Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?

Wanneer u een afspraak bij ons maakt, reserveren wij speciaal voor u tijd in de agenda. Het niet nakomen van afspraken is daarom voor ons erg vervelend. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ons minimaal 48 uur van te voren te laten weten als u verhinderd bent. Niet nagekomen afspraken of niet op tijd geannuleerde afspraken kunnen in rekening worden gebracht.

Tarieven, nota’s en betalingen

Wat zijn de tarieven?

De tarieven binnen de tandheelkunde zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa), in opdracht van de overheid.

Hoe worden de nota's verwerkt?

De verwerking van onze nota’s is overgedragen aan Infomedics. Heeft u vragen over uw nota of bent u niet in staat uw nota tijdig te betalen? Dan kunt u terecht op de website infomedics.nl. Daar staan antwoorden op de meest gestelde vragen. Infomedics is telefonisch bereikbaar via 036 20 31 900 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Kan ik in termijnen betalen?

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Een tijdige betaling voorkomt verhoging van uw nota. Heeft u vragen over uw nota of bent u niet in staat uw nota tijdig te betalen? Dan kunt u terecht op de website infomedics.nl. Daar staan antwoorden op de meest gestelde vragen. Infomedics is telefonisch bereikbaar via 036 20 31 900 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Zorgverzekering

Bij welke verzekeraar kan ik me voor tandheelkundige zorg verzekeren?

U kunt zich bij vele verzekeraars voor tandheelkundige zorg verzekeren. Graag verwijzen wij u voor informatie over verzekeringen en de verschillen in dekking naar allesoverhetgebit.nl.

Wordt de behandeling van mijn kind vergoed?

Coaching, begeleiding en behandeling van 0 – 18 jaar valt onder de basisverzekering en wordt voor 100% door uw zorgverzekeraar vergoed.

Waarmee kunnen we u helpen?

Wij bieden u zorg, persoonlijke aandacht en adviezen voor uw mond en gebit.
Want goede mondverzorging is belangrijk. Neem vrijblijvend contact met ons op.